Prisjakt
Elon
  • 30 dagers åpent kjøp
  • Gratis hjemlevering*
  • Kjøp på nett, hent i butikk
2.6OK
7 anmeldelser
Vurderinger som er eldre enn ett år tas ikke med i gjennomsnittsvurderingen.
Bjørn Kvakland
1 anmeldelse
Forferdelig3 måneder siden

Kjøpte en tv og prøvde etterpå å komme i kontakt med kundeservice og det er ingen chat. Jeg var utenlands under kjøpsprosessen og ettersom i gen chat er mulig måtte jeg ringe for å spørre om det jeg egentlig burde sett under kjøpet,nemlig at jeg ønsket tvn levert på en estemt dato. Jeg fikk umiddelbart svar at jeg var nr 1 i køen. Selv om det er veldig dyrt og ringe herfra valgte jeg å vente ,jeg var jo nr 1 i køen. Det tok ca 18 .inutter til en pris over Kr 400. Jeg var nå så irritert over dette firma at jeg ba de glemme hele kjøpet å annullere det. Tror ikke Elon blir noe førstevalg etter dette nei

J
John
1 anmeldelse
Dårlig4 måneder siden

Skuffende handle opplevelse og blir neppe flere gang. Handlet et vare som skulle være på lager. Men det tok ytterlige 3 dager før de greide og sende den. Men etter ca 10 dager hadde jeg fortsatt ikke fått et sporings nr fra de og jeg hadde heller ikke motatt noe hentemelding fra posten så tok kontakt med de på telefon. Hun lovte og finne ut av det og ta kontakt så fort som mulig. Men hørte ingenting mere fra de før plutselig jeg fikk en mail 3-4 dager senere hvor det stod at varen var blitt sendt tilbake. Eneste som var positivt med handle opplevelsen fra de var at jeg fikk pengene tilbake uten mye mas og fjas, men tok dessverre et par dager før pengene va på konto

V
Viktor
1 anmeldelse
Utmerket4 måneder siden

Topp kundeservice og varer av høy kvalitet. Har anbefalt alle vennene mine å vurdere Elon neste gang de trenger noe av elektronikk.

Gjestebruker
UtmerketEndret 4 måneder siden

Elon er alltid helt kurant, raske og erfarne med god kunnskap. Jeg kan med trygghet anbefale til andre.

s
shakei
30 anmeldelser
Dårlig7 måneder siden

“Gratis frakt” eller “Gratis hjemlevering” står under produkter her på prisjakt sa det betyder att man trenger ikke betale frakt. Men når du vel bestiller å kommer til betaling så pløtsligt fraktkostnader kommer i tillegg. Så husk folkens det er ikke gratis frakt, kun “gratis frakt” på kun tv som er øver 50 tumers og ingenting annet 🤦🏻‍♂️😁 Det kan ikke stå frifrakt under alle produkter men det gäller kun “gratis frakt” på stora tv.

Svar innen Elon:2023-09-20
Hei! Vi gir gratis hjemlevering på TV over 50 tommer og store hvitevarer som f.eks vaskemaskin eller kjøleskap til alle våre kundeklubbmedlemmer. For at man skal få det må man være innlogget i nettbutikken og være medlem i Elon Club. Det kan hende du skulle hatt gratis frakt her men kanskje ikke var innlogget? Ta kontakt med kundeservice så refunderer vi selvsagt fraktkostnaden!
Gjestebruker
ForferdeligEndret 9 måneder siden

Kjøpte JBL 310 på salg fra Elon Holmlia. Så pakken var åpnet, så jeg spurte om den var brukt. Fikk til svar at denne var IKKE brukt, bare sett på. Kommer hjem(10mil unna) å pakker den opp. Hjulene var nedslitt. Et nytt produkt skal ikke ha slitte hjul. Så denne har nok vært brukt en god stund. Så dette blir nok mitt siste kjøpt fra dere. Løgn er ikke bra. Som skrevet så er det 10 mil unna. Kjører ikke dit igjen på grunn av det. Velger andre kjeder neste gang.

Svar innen Elon:2023-06-26
Takk for tilbakemeldingen. Kjedelig at du opplevde det på den måten. Jeg anbefaler at du snakker med butikken igjen. Det virker om om det har blitt gjort en feil her.
Gjestebruker
DårligEndret ett år siden

Fikk godkjent en reklamasjon fra leverandør (ikke fra Elon) i februar. Har fortsatt ikke mottatt varen og opplever at dette ikke blir fulgt opp etter å ha tatt kontakt gjentatte ganger på e-post og tlf. Det har gått 3 måneder og har ennå ikke sett noe til varen eller fått konkrete svar.

Svar innen Elon:2023-05-02
Hei. Takk fro tilbakemeldingen. Send en mail til [email protected] og henvis til saken så vil vi sjekke opp i dette med en gang.
Gjestebruker
Dårligett år siden

Skulle kjøpe høyttaler med 3-7 dagers leveringstid. Trengte den raskt så jeg kontaktet dem etter 4 dager for å høre hvor den ble av. Fikk inget svar, så sendte 2 meldinger til i løpet av en 2 ukers periode. Deretter sendte jeg en separat melding hvor jeg fikk et svar om at de skulle sjekke med sin norske avdeling. Etter enda et døgn fant de ut at høytaleren var utsolgt. I mellomtiden kunne jeg ha kjøpt tilsvarende fra annen butikk. Så det ble siste gang jeg kjøper på nett fra Elon.

Svar innen Elon:2023-03-02
Takk for tilbakemeldingen. Kjedelig at du opplevde det på den måten. Men fint at du gir oss en ærlig tilbakemelding slik at vi kan forbedre oss.
Gjestebruker
Utmerketett år siden

Bra utvalg, god kunnskap.

Svar innen Elon:2023-01-27
Tusen takk for den fine tilbakemeldingen.
Gjestebruker
Braett år siden

Forløpig bra,har betalt og venter på levering... Må være 2 mann til levering,løft etc og ta med den gamle maskin Mvh.Rune Jørgenrud tlf 98202050

Svar innen Elon:2022-10-10
Takk for tilbakemeldingen!

Om butikken

Elon

Prisene vises i NOK på butikkens side.

Betalingsalternativer

KlarnaMasterCardVisa
  • Avbetaling
  • Direkte betaling
  • Faktura
  • Kortbetaling
  • Betaling via telefonregning
  • Bitcoin
  • Forskuddsbetaling
  • Postoppkrav
  • SMS-betaling

Kundeservice

Butikken kan kontaktes på Norsk.

Tilbud telefonstøtte. Se butikkens hjemmeside for ytterligere informasjon.

Tilbyr installasjonshjelp på stedet. Se butikkens hjemmeside for informasjon og eventuelle lokale begrensninger.

www.elon.no

Informasjon om selskapet

Fullstendig firmanavn: Elon Norge As

Organisasjonsnummer: 957566596